Perfume Dexandra Abir & Zahra

11:30:00 PM



DAH DAPATKAN ABIR DAN ZAHRA ?
.
WOW ! Seramai lebih 15,000 penggemar wangian DeXandra dah mencuba ABIR dan ZAHRA ! Sambutan yang sgt POSITIF dari para pelanggan kami . Walaubagaimanapun , kami memohon MAAF bagi yang tak sempat nak grab perfume ekslusif dari NABIL ni . Namun jgn risau , team HQ sentiasa memerah keringat siang dan malam untuk pastikan permintaan sentiasa dipenuhi !
.
=================
KENAPA #ABIR DAN #ZAHRA ?
=================
.
[+]INSPIRED BY NABIL , tentunya #ABIR adalah wangian premium yang mengikut citarasa Nabil , baunya rare dan tak sama mana2 bau perfume sedia ada . Lepasni kawan2 cemburu sebab wangian anda terlalu eksklusif .
.
.
[+]INSPIRED BY ZIRA , #ZAHRA ni diinspirasikan daripada Zira . Sesuai untuk semua wanita yang mementingkan penampilan . Kawan2 mesti nak rapat je nanti .
.
.
[+]LULUS UJIAN MAKMAL , sudah diuji oleh pakar dan terbukti tidak memberi kesan sampingan kpd pengguna...formula dan bahan yang digunakan hanya yg terbaik...anda tak perlu risau kerana ianya diakui selamat .
.
.
[+]JIMAT BANYAK , kini perfume EKSKLUSIF bukan hanya untuk orang yg ada byk duit jerr...semua org pun mampu dapatkan wangian
eksklusif dgn harga yg PASTI MILIK !
.
==========================
APA KATA MEREKA TENTANG ABIR DAN ZAHRA ?
==========================
.
"#ABIR adalah wangian terbaik yang sy pernah guna, baunya berbeza dgn perfume lain tapi yg penting hari2 isteriku puji melambung"
~ Nabil Ahmad , Selebriti dan Duta Rasmi DeXandra


"Baunya sgt lembut dan saya sendiri dpt rasai kelainan yg ada pada #ZAHRA , even my husband Nabil pun suka..hehe.."
~ Zira , Isteri Selebriti Nabil


"#ABIR dan #ZAHRA ni versi khas daripada DeXandra dgn 1001 kelainan, tak cuba rugi dah cuba nak lagi..hhihi.."
~ Pn Ernayanee , CEO & Pengasas DeXandra

You Might Also Like

0 comments