TAK LENGKAP RAYA NI TANPA DE'XANDRA PERFUME

1:38:00 PM

Raya dah dekat, baju dgn kasut raya dah beli, cuma dalam hati mcm ade jer yg tak kene. Mandi tak basah buka puase tak kenyang pakai bedak pun tak wangi . Eh ? Oh yea ! Lupa plak DeXandra Perfume belum ade lagi . Sib baek ingat kalau tak melepas nak beraya dgn si dia DeXandra yg waaangi sgt2 nih . Tak risau dah pasni nak gi raye, konfem wangi sampai petang sukenyerrr . Baru la konfiden nak jumpe mertua hehe...

Haa, korang semua dah ade ker DeXandra perfume ni ? Promosi DEXANDRA RAYA masih ada . Nasihat sy JGN BELI ! Sebab kalau nak beli, JANGAN BELI 1 je beli lah 5 6 botol bagi kat adik beradik kawan kawan sedara mara dan suami isteri tercinta :)


P.S ; Raya2 jugak , yg penting jgn membazir tau . Perfume byk2 takpe boleh simpan sampai tahun depan huhu .




You Might Also Like

0 comments